

کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم
هر قسط با تربپی:
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.
کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دکبوکی بخورم نوشته بک سهی و ترجمه پریسا رجوند از نشر آبیژ به چاپ رسیده است.
درباره کتاب=
این کتاب مانند یک روان شناس واقعی عمل میکند و درباره اکثر مشکلات روانی و خستگی روانی صحبت می کند و مانند یک اتاق تراپی برای شما می ماند .این کتاب میخواهد به شما بگوید که تنها نیستید وهرکس ممکن است در زندگی چنین مشکلاتی را تجربه کند و میخواهد به شما امید بدهد که من هستم شمارا درک می کنم و اینکه شما تنها نیستید اگر نیاز به یک تراپی دارید ولی حوصله و وقت توضیح دادن مشکل و درد خودتان را برای دیگران ندارید و دلتان نمیخواهد با کسی صحبت کنید این کتاب برای شماست شاید بخشی از مشکل شما را حل کند و به شما یاری برساند بک سهی در توضیحات نوشتن این کتاب گفته است که دلش میخواهد کسانی که احساساتی مانند او را تجربه کرده اند این کتاب را بخوانند به امید اینکه یک نفر مرا ببیند خودش را در من پیدا کند و نزدیک شود تا با هم در کنار هم به آرامش برسیم.
از متن کتاب=کسانی که عزت نفس پایینی دارند تمایل بیشتری به برقراری ارتباط با دیگران را دارند برای مثال کسانی که به شدت مغرور هستند اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارند صفحه 22
احساسات یه چیزی شبیه به گذر گاه دارن اگر مدام جلوی احساسات بدمون رو بگیریم در نهایت به این کار عادت می کنیم و نا خود آگاه جلوی احساسات خوبمون رو هم می گیریم صفحه 61