

کتاب بیلی من و تو-داهی
هر قسط با تربپی:
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.
کتاب بیلی من و تو نوشته نیکولا استریتن و ترجمه فاطه قربانعلی بیک از نشر داهی به چاپ رسیده است
درباره کتاب بیلی من و تو=
این داستان فقط درباره مرگ نیست...درباره چیزیه که بعدش باقی می مونه
بیلی مرده.می دانستید بیلی مرده؟شما چی؟شما چطور؟
این کتاب جزو دسته کتاب های کمیک(تصویری)هستن که روایت متفاوتی از سوگ رو نشون میده و مسیر کلیشه ای برای غم و از دست دادن و سوگواری کردن رو نمیگه و با طنز و درد میتونی همزمان هم بغض کنی هم لبخند بزنی اما طراحی کمیکش میتونه سنگینی سوگ و از دست دادن برات قابل لمس تر باشه و قابل تحمل تر باشه اگر فردی یا چیزی رو از دست دادی که براش سوگواری نکردی این کتاب برای تو هستش که میتونه یه کمی هم شده بهت کمک کنه تا با روش کتاب سوگواری کنی و بهبودی پیدا کنی-هرکس به سبک خودش سوگوری میکنه و این کتاب یکی از روش های سوگواری را با بغض و خنده میگه بهت-
چرا این کتاب را نمی خوانید تا سر از زندگی بیلی و مادرش در بیاوردید؟آخر می دانید بیلی مرده
این کتاب مناسب برای بچه های 10 سال به بالا هست
از متن کتاب=
زمان...می دانستم که زمان التیام بخش است اما در ماه های اول برایم عذاب آور بود...کند می گذشت...انگار تحقیرم می کرد...روز هایم با حسی از محرومیت و افسردگی سپری می شد...مراقب از یک کودک نوپا سختی های زیادی دارد و باید چشم و گوش آن ها باشید و حتی به جای آن ها چیز هارا بچشید.حالا که آغوشم خالی بود انگار حواسم از کار افتاده بود و زمان مثل رودی بود که درد در آن جاری میشد پوچ و تهی.صفحه 132-133-134
بیلی ترجیح می داد که جان به جای کتاب های تصویری کودک برایش مجله های جالب قطار را بخواند.یکی از خاطرات خوبمون مربوط به وقتی است که با هم به نمایشگاه ماکت های راه آهن رفتیم.صفحه 195